♥♥♥parandeghane zinati قناري سهره♥♥♥
♥♥♥parandeghane zinati قناري سهره♥♥♥

♥♥♥راهنماي پرنده فروشيهاي مشهد♥♥♥
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش امديد اميدوارم اين مطالب تا حدي مفيد واقع بشه. با تشكر از همه دوستان.♥
آرشيو
فروردين 1397
آذر 1393
مهر 1393
ارديبهشت 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
مهر 1390
نويسندگان
بابك
کد هاي جاوا

"داروها"  <-CategoryName-> 

 داروها 

هنگامی که به پرنده آنتی بیوتیک میدهید به شما پیشنهاد می شود از این دارو نیز استفاده کنید. از این دارو میتوانید در غذای جوجه و یا محلول در آب استفاده کنید آن هم 5 روز متوالی یا 2 هفته در ماه.
مقدار مصرف:    چنانچه میخواهید آن را در غذای تخم مرغی استفاده کنید ، 16 قطره از این دارو را در 10 گرم غذای تخم مرغی مخلوط کنید.
برای استفاده از این دارو در آب به این ترتیب عمل کنید: 8 قطره در 40 میلی آب . برای قناریهایی که میخواهید به صورت متوالی استفاده نمایید 1 تا 2 قطره در 40 میلی آب در هر روز استفاده شود.
برای استفاده از این دارو در مرغ عشق 1 تا 6 قطره در 40 میلی آب ف نمود.

 

ويتامين AD٣E

ویتامین A و E برای تولید مثل و ویتامین D برای بهتر شدن پوسته تخم قناری مفید می باشد. استفاده به موقع از این ویتامین ها در زمان جفت گیری در بهبود نطفه پرنده مؤثر می باشد.
زمان استفاده از ویتامین: E : استفاده از این ویتامین در زمان جفت گیری مانع از ابتلای پرنده به بیماریهای تناسلی می شود. همچنین در تقویت اسپرم پرنده نیز موثر است. این ویتامین در بهتر شدن حالت تخم قناری تاثیر گذار بوده و مانع از آن می شود که شکل تخم موجب آزار عضلات تخمدان پرنده ماده شود.
موارد استفاده: در زمان تولید مثل و قبل از جفت کردن پرنده نر و ماده و همچنین در مواقعی که پرنده دچار ضعف می باشد.
مقدار مصرف:
4 قطره در 40 میلی لیتر آب به مدت 10 روز و به صورت محلول در آب استفاده شود. چنانچه به منظور پیشگیری از بیماری استفاده می شود به مدت 5 روز استفاده شود.

 

آنتی آسم  ANTIASMATICO

این دارو برای درمان بیماری آسم و آلرژی در پرندگان زینتی استفاده می شود. از این دارو برای معالجات عفونی نیز استفاده می شود. آسم در قناری یک بیماری مزمن می باشد که مشکلات دستگاه تنفسی و گوارشی در پرنده ایجاد می کند و نهایتا منجر به مرگ آن می شود.
پرنده مبتلا به آسم سر به بالا و منقار باز و با حالت پوف کرده به سختی نفس می کشد. داروی آنتی اسماتیک برای درمان آسم و آلرژی مفید می باشد
مقدار مصرف:
5 تا 10 قطره در 40 میلی لیتر آب و به مدت 5 روز استفاده می شود .

 

ANTI-STRESS  آنتی استرس

حمل و جابجایی پرنده از جایی به جایی دیگر باعث بروز عارضه ای به نام استرس در آن میگردد. در این حالت میکروبها در بدن پرنده فعال می شوند. استرس مکانیسم فیزیکی بدن پرنده را در برمیگیرد. فرار یا حمله از جمله نشانه های فیزیکی آن می باشد. در این حالت قلب ، ریه و مغز پرنده تحت تاثیر استرس قرار گرفته و هورمون آدرنالین در بدن پرنده ترشح می شود و این هورمون موجب کاهش سیستم دفاعی بدن آن میگردد و پرنده ضعیف شده و به راحتی بیمار می شود.
بعضی از مواقعی که قناری استرس دارد عبارتند از: تهاجم حیوانات زیاد ، قرار گرفتن پرنده در یک قفس جدید ، جابجایی قناری به مکانی دیگر ، جدا شدن قناری از جفت خود ، تنها بودن قناری ، قرار گرفتن یک قناری دیگر در قفس پرنده ، سر و صدای زیاد ، کم و زیاد شدن نور اتاق قناری ، استراحت کم ، کم و زیاد شدن دمای اتاق ، عدم نظافت در محل نگهداری پرنده ، رژیم غذایی نامناسب ، وجود شپش در بدن پرنده و گرفته قناری.
مقدار مصرف:
4 تا 5 قطره در 40 میلی گرم آب . چنانچه قناری از استرس زیادی رنج می برد باید 8 تا 10 قطره در 40 میلی گرم آب استفاده شود.



COMPLEX-B   ---  کمپلکس  ب

 

این دارو شامل ویتامینهای زیر می باشد:
ویتامین ب 1 :مفید برای درمان ناراحتیهای کبد و بیماریهای داخلی
ویتامین ب 2 : مفید برای درمان بیماریها و عفونتهای داخلی و مشکلات پوستی و ضعف عمومی
ویتامین ب 3 : مفید برای آرامش پرنده
ویتامین ب 5 : تقویت کننده سیستم دفاعی بدن در مقابل بیماریها
ویتامین ب 6 : افزایش دهنده تولید گلبول قرمز خون و تقویت کننده سیستم عصبی پرنده
ویتامین ب 8 : مفید برای بهبود عملکرد کبد بعد از مصرف آنتی بیوتیک
ویتامین ب 12 : مفید برای عملکرد بهتر گلبولهای در حال رشد ، ناراحتی کبدی مزمن و حرکت دادن چربی جگر و ایجاد تعادل در پرنده ، دفع سموم از بدن پرنده و کمک به رشد بهتر قناری وجنین
کمبود ویتامین ب موجب اختلال در سیستم عصبی پرنده می شود و در بعضی مواقع پرنده قادر نخواهد بود تا بر روی چوب قفس بایستد و گوشه گیر می شود. همچنین کمبود آن در هنگام تخم گذاری موجب کاهش تعداد تخم شده و جوجه ها نیز ضعیف خواهند بود.
مقدار مصرف:
4 قطره در 40 میلی گرم آب و به مدت 5 تا 10 روز استفاده شود .


 
 CALCIO  کلسیم

کلسیم عامل مهم و اصلی در تشکیل استخوان و فرم گرفتن تخم قناری می باشد و از این رو بسیار ضروری می باشد . کلسیم در طول سال باید به قناری داده شود . نقص در نوک پرنده ناشی از کلسیم می باشد که در هنگام بلوغ پرنده مشاهده می شود. چنانچه رژیم غذایی پرنده فاقد کلسیم مورد نیاز باشد در هنگام تخم گذاری ، پوسته تخمها سفت نخواهد بود و لنبه خواهد شود و شکل آن نیز بد فرم می باشد. کمبود کلسیم موجب کج شدن استخوان پا و انگشتان پرنده میگردد.  

مقدار مصرف:  ١۵ قطره در 40 میلیگرم اب برای 15 روز قبل از تخمگذاری و در دیگر مواقع 4 تا 5 قطره در 40 میلیگرم آب به مدت 5 تا 7 روز استفاده شود.

CANTO  کانتو

 آواز خواندن قناری موجب تحریک جنسی آن می شود. غده تستسترون مسئول خواندن در قناری نر می باشد. در مغز قناری نر 3 نقطه و در مغز قناری ماده 2 نقطه شناسایی شده که موجب خواندن قناری می شود. تارهای صوتی قناری در پایین گلو و اطراف سینه قرار دارد و سمت چپ در خوانده استفاده می شود. این دارو برای قناری نر می باشد و موجب افزایش خواندن در پرنده میگردد.
مقدار مصرف:
25 قطره در 40 میلیگرم آب و 2 تا 3 بار در هفته استفاده می شود. این دارو را میتوان در غذای نرم پرنده نیز استفاده نمود. چنانچه در طول 3 تا 4 هفته جواب نداد احتمالا پرنده به بیماری دیگری مبتلا می باشد

 

pastadecriaغذایی کامل برای قناری  

یکی از معدودترین خوراک های پرندگان زینتی در جهان می باشد که در ترکیبات آن پروبیوتیک و اسید فایر بکار برده شده است این غذا دارای اثر پروبیوتیکی است و موجب رشد باکتری های لاکتیکی در دستگاه گوارش میشود در ضمن جایگزین آنتروباکتریها و قارچ های بیماری زا نیز می شود .استفاده از این محصول که حاوی پروتئین و انرژی زیادی می باشد و دارای مواد طبیعی بسیار مرغوب مانند تخم مرغ،عسل23 نوع ماده ویتامینه و7 نوع ماده معدنی و ماسه می باشد، در دوران پرورش برای  جوجه ها و والدین آنها توصیه می شود این محصول تمام احتیاجات تغذیه ای  جوجه ها و والدین را به خوبی تامین مینماید از آن در اروپا به نام دون حرفه ای قناری یاد می شود . 
نحوه مصرف : از زمان تولد اولین جوجه و  در زمان تولکی و فصول تابستان و پاییز بصورت دائم جلوی والدین قرار گیرد در زمان جفت اندازی میتوان هفته ای 2 یا 3 بار از آن استفاده کرد برای هر یک جفت یک شصتی در روز         

در هر بار استفاده  این غذا را کاملآ هم بزنید 


CRIA (جلوگیری از مرگ و میر جوجه ها )

عفونتهای روده ای در تمام مواقع در زندگی پرندگان مشاهده می شود کما اینکه همین عفونتها میتواند خطر جدی برای بزرگ شدن جوجه ها باشد . آزمایشها نشان داده که مصرف صحیح آنتی بیوتیکها در زمان بزرگ شدن جوجه ها میتواند تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از بیماریهای عفونی و روده ای داشته باشد.
انتقال بیماری یا ویروس سالمونلا در تمام حیوانات می باشد. این باکتریها همیشه همراه حیوانات هستند ولی وقتی که سیستم دفاعی بدن آنها ضعیف شود همراه با تغییر آب و هوا و رژیم غذایی نامناسب و کمبود مایعات و یا انتقال ویروس از طریق والدین به جوجه ها در بدن آنها فعال می شوند. مدفوع سبز رنگ نشان دهنده ویروس سالمونلا و مدفوع سفید و آبکی نشان دهند بیماری روده ای یا ورم روده در پرنده است.
مقدار مصرف:
لازم به ذکر است که این دارو باید از بدو تولد جوجه استفاده شود.
ابتدا تا روز 15 تا 20 روزگی تولد مقدار 5 تا 6 تا 10 گرم در 1 کیلوگرم غذای نرم یا دانه یا آب
قناری بالغ: برای حیوانات بالغ برای جلوگیری و درمان 5 تا 10 گرم در 1 لیتر آب به مدت 5 تا 6 روز

SULFA  سولفا

 این دارو یکنوع آنتی بیوتیک می باشد و استفاده از آن میتواند در پیشگیری از بیماری ورم روده و بیماریهای انگلی جلوگیری نماید . عفونت ابتدا از راه دهان و ریه ها وارد خون پرنده می شود. هنگامی که پرنده به ورم روده مبتلا می باشد بهتر است آن را کمی در مقابل نور خورشید قرار دهید تا عفونتهای موجود بر سطح بدن و قفس پرنده از بین بروند .
مقدار مصرف:
3 قطره در 100 میلی آب به مدت 3 روز استفاده شود. سپس 2 روز به پرنده استراحت داده و مجددا 3 روز دیگر از دارو استفاده گردد.


VERMICIDA  ورمیسیدا

 

 نوعی انگل بنام نمادتودسک وجود دارد که تخم آن از طریق آب یا غذا از محیط جذب بدن پرنده شده و در دستگاه گوارشی پرنده جایگزین میگردد و موجب خارش در مقعد پرنده می شود. در چنین مواقعی از این دارو برای درمان و برطرف شدن این انگل از بدن پرنده استفاده می شود.
مقدار مصرف:
2 قطره در 40 میلی آب یک مرتبه به پرنده داده شود . این میزان به هیچ عنوان نباید اضافه شود. در مواقعی که با یک مرتبه استفاده از این دارو بیماری درمان نشد میتوان به مدت 2 تا 3 هفته تکرار کنید.


اسپری ARDAP

این اسپری از بین برنده شپش می باشد. برای اسپری کردن بهتر است از فاصله 30 سانتی انجام شود. باید مراقب بود که به غذای پرنده اسپری نشود. این اسپری به مدت 6 ماه قناریهای شما را در مقابل شپش محافظت می کند.
قبل از استفاده از آن باید به خوبی اسپری را تکان دهید. بعد از استفاده قناری را در هوای آزاد قرار دهید. از این اسپری در محل مرطوب و خیس استفاده نشود. استفاده زیاد از آن موجب بروز عوارض در پرنده می شود.



SERI-A

در مواقعی که قناری بیمار است تا بهبودی کامل باید از این دارو به قناری داده شود. همچنین میتوان به جوجه هایی که داخل لانه هستند از این دارو داد. برای قناری که استرس دارد نیز میتوان استفاده کرد. توصیه می شود بعد از درمان با آنتی بیوتیک از این دارو به قناری خود بدهید.
مقدار مصرف:

4يا 5 قطره+ 40 میلی آب به مدت 4 تا 5 روز متوالی
مواقعی که قناری مریض است 8 تا 10 قطره + 40 میلی آب

 


POLVO INSECTICIDA

این دارو پودر  ضد  شپش نامیده می شود که میتوان به طور مستقیم و حتی زیر پوست و پر قناری استفاده کرد. این دارو هیچگونه عوارض جانبی ندارد.
از این پودر میتوان به صورت اسپری شده نیز استفاده کرد. در این حالت به مدت چند ثانیه و از فاصله 50 سانتی به پرنده اسپری کنید. این عمل را هر 5 روز تکرار نمایید. قفس قناری را نیز میتوان بر ضد شپش به همین طریق اسپری کرد.
 

 

 تی ان تی (T n T) 

  موارد مصرف : 
بیماریهای عفونت روده ـ تورم روده ـ گاستریت ( ورم معده و سنگدان ) آنتریت ( تورم و ورم روده ) انگل روده تک یاخته های موجود در چینه دان ( کوکسیدین و کاندیدیازیس ) بیماریهای مجاری تنفسی آسم و ضایعات برونشیتی سرفه ـ بیحالی ـ کسالت ـ لرزش در بالها ـ خوردن آب زیاد ـ کم اشتهایی در اثر بیماری ـ ترس و..... بیش از ۸۰ %درصد بیماریهای قناری 
این دارو بیش از ۲۰ سال سابقه دارد_این دارو فقط برای قناری ساخته شده است 
fur canary use only 
نحوه مصرف : 
یک پیمانه از دارو در 330 سی سی آب حل شده و در سه دوره 5 روزه مصرف میشود در فواصل هر دوره یکروز آب خالی در اختیار قناری قرار میگیرد . برای پیشگیری به مدت 6 روز در ماه مصرف میشو
د 

 

پودرخوراکی بی .او.اچ B.O.H 

 موارد مصرف:دربیماریهای تنفسی, آسم ,لارنژیت, فارنژیت, خس خس, خرخر,تاچی پنه, گرفتگی صدا سرماخوردگیهای مزمن, وبجزسی.ار.دی وآسپرژیلوس که داروی آن تایلند یا لینکواسپکتین وکتوکنیزول میباشد بی.او.اچ یک داروی خارالعاده میباشد.مقدارونحوه واستفاده صحیح:مراجعه شودبه بروشور

 

 WEHA GERM

قطره ویکجرم برای آن دسته از قناریهایی که داخل لک هستند و پوست اندازی می کنند مفید است.
مقدار مصرف:
3 قطره روزی یک بار
برای پرندگان مریض 2 قطره در روز داخل دهان چکانده شود.
برای آنهایی که در حال تخم گذاری هستند 3 تا 4 قطره روزانه و به مدت یک هفته و سپس روزی 2 قطره استفاده شود.



BACTAZOL

از این دارو به منظور پیشگیری ، ضد عفونی کردن و نابود کردن حیوانات میکروسکوپی استفاده می شود. از داروی باکتازول در زمان جوجه کشی استفاده می شود . پس از آن که از باکتازول در ظروف غذا و آب و قفس پرنده استفاده شد میتوان پس از خشک شدن ، آنها را مورد استفاده قرار داد.
موارد استفاده باکتازول:
در عفونتهای روده ای و گوارشی ، بیماریهای قارچی ، کشتن شپش و مگس و کنه قناری و از بین بردن بوی عفونت.
مقدار مصرف:
یکبار در هفته به منظور پیشگیری و بعد از شتشوی قفس به منظور ضد عفونی کردن آن. در مکانهایی که شپش وجود دارد میتوان 3 بار در هفته نیز استفاده نمود.



BIOSERINE

 

این دارو که به قرص فشنگی مشهور است برای درمان اسهال و سرماخوردگی و ورم روده  و قناریهای کز یا پف کرده و به شدت مریض استفاده می شود.
مقدار مصرف:
روزی یکبار و در مواقعی که پرنده به شدت بیمار است هر 12 ساعت 1 بار استفاده شود . لازم به ذکر است که 4 تا 8 روز یکبار به قناری داده شود.

 

 CALCICOLINAP

بیماریهای کبد ،سرخی شکم ،جگر بادکرده ،چاقی مفرط وجلوگیری از پیچ خوردن تخم در شکم ماده

نحوه استفاده :  برای کبد  10 قطره در 40 میلی آب  8 تا 12 روز -- برای چربی 20 قطره در 40 میلی آب 3 روز -- تخم گذاری 3 قطره در 40 میلی آب

 

CALCI-LUX 

دانه قناری کلسیم کافی مورد نیاز پرنده را ندارد از این رو CALCI-LUX که کیفیت بسیار بالایی دارد و به جذب دانه در بدن قناری کمک می کند از بروز کمبود کلسیم در بدن پرنده جلوگیری می نماید و کیفیت پوسته تخم و تولد تخم را بالا می برد.
مقدار مصرف:
برای پرندگان بالغ خارج از دوره جوجه کشی به مقدار 4 گرم + 250 میلی آب یا 4 گرم + 100 گرم غذا به مدت 4 روز در هفته
در دوران جوجه کشی به مقدار 8 گرم + 250 میلی آب یا 8 گرم + 100 گرم غذا به مدت 4 روز در هفته
به منظور درمان کمبود کلسیم پرنده به مقدار 12 گرم + 250 میلی آب یا 100 گرم غذای نرم به پرنده داده شود. به پرندگانی که کمبود کلسیم دارند میتوان هر روز از این دارو داده شود.
باید به این نکته توجه شود که قبل از استفاده به مدت 10 تا 15 دقیقه این دارو را در حالت راکد و بدون حرکت نگهداشت و سپس از آن به قناری داد.


INSECTORNIS

از این دارو میتوان در زمان آب تنی یا به طور مستقیم در قفس پرنده به منظور دفع شپش استفاده نمود.

مقدار مصرف:
20 گرم محلول در 4 لیتر آب . فقط در زمانی استفاده شود که پرنده شپش دارد.


 
K-3

 این دارو برای درمان بیماریهای روده ، یبوست و اسهال و سرماخوردگی استفاده می شود
مقدار مصرف:
5 میلی در 30 میلی لیتر آب مخلوط شده و به پرنده بیمار دهید به مدت 3 روز متوالی. چنانچه در پرنده بیمار بهبودی حاصل نشد میتوانید ادامه درمان را تا 8 روز ادامه دهید. چنانچه پرنده به شدت بیمار است در روزهای اول و دوم بهتر است 1 قطره از این دارو را مستقیم در دهان پرنده بچکانید.
یک قاشق چای خوری = 3 میلی لیتر



LUTRICYLINE

این دارو برای درمان بیماریهای تنفسی و تیفوس و همچنین اسهال عفونی و مشکلات تناسلی در پرنده استفاده می شود.این دارو خاصیت واکسینه کردن پرنده ها را نیز در مقابل  بیماریها ی فوق و. . . دارد.

مقدار مصرف:
10 گرم در 1 کیلوگرم دانه
1 لیتر آب + 5 گرم به مدت 3 الی 5 روز


NEKTON-B-KOMPLEX

این دارو حاوی ویتامین B می باشد که برای رشد و تولید مثل پرنده و رفع ضعف عمومی آن بسیار مفید است.
در مواقعی که پرنده را جابجا می کنید یا در جای شلوغ و پر تردد قرار می دهید استفاده از این دارو موجب جذب کربنیت در بدن پرنده شده و تقویت اعصاب و آرامش آن را به همراه دارد. به خصوص در زمانیهایی که پرنده آرام و قرار ندارد و خود را به قفس می زند بهتر است از این دارو برای آن استفاده کنید. کمبود ویتامین B در بدن پرنده باعث می شود تا گردن پرنده به عقب برگردد. این بیماری را تنها با استفاده به موقع از داروی نکتون B میتوان درمان نمود. از این دارو میتوان برای پرندگانی که هنوز به بلوغ نرسیده اند نیز استفاده کرد.
مقدار مصرف:
1 پیمانه نکتون + 250 میلی آب

 


NEKTON   M-S-A

 این دارو ترکیبی است از مواد معدنی ، اسیدهای آمینه ، سلنیوم، کلسیم، فسفات و همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین D3 که این ویتامین عمل سوخت و ساز بدن توسط کلسیم و فسفر را تنظیم می نماید که موجب شکل گیری و استحکام استخوانها می گردد. این ماده جهت تقویت نطفه به خصوص قناری ماده هنگام خوابیدن روی تخم بسیار مفید است.
ترکیبات دارو:
ویتامینD3 1000 میلی گرم ، منگنز 250/1 میلی گرم ، روی 250/1 میلی گرم ، مس 250 میلی گرم ، آهن 3000 میلی گرم ، کبالت 40 میلی گرم ، ید 100 میلی گرم ، میتونین 960/1 میلی گرم ، لیزین 600/1 میلی گرم ، کلسیم 250 گرم ، فسفر 1/2 گرم
مقدار مصرف:
برای هر سه پرنده به مقدار یک گرم به غذای پرندگان اضافه کنید
توضیحات: مواد معدنی وظیفه بسیار مهمی در حفظ سلامتی و کسب نتیجه عالی و منظم در تولید مثل را دارا می باشند. عنصر کلسیم و فسفر با یکدیگر پیوند دارند و از طریق این ارتباط متقابل به علاوه ویتامین D3 در غنی ساختن ماده استخوانی پرنده موثر هستند.
در دوران جوجه کشی پرنده به مواد و املاح معدنی نیاز بسیار دارد و داروی M-S-A این وظیفه را انجام می دهد. با آزمایشات مکرری که روی پرندگان دارای کمبود کلسیم انجام گرفته است این ماده در شکل گیری استخوان بسیار موثر بوده و باعث روی آمدن پرندگان جوان می شود.
از داروی M-S-A میتوان برای سگها و خرگوشها و گربه ها و دیگر حیوانات پستاندار کوچک نیز استفاده نمود.



NEKTON-TONIC-I

 با افزودن TONIC-I به عنوان یک مکمل شما به یک مکمل کامل دست پیدا می کنید و همچنین پرنده ای خواهید داشت که مواد غذایی ضروری و موثر را دارا می باشد بدون آن که به دستگاه گوارشی پرنده فشار وارد شود. همچنین این مسئله ارزشمندی TONIC-I را در طی دوران تنش و اضطراب از جمله بیمار و پرریزی و لانه سازی و تغییر قفس و تغییرات شرایط آب و هوایی فوق العاده دو چندان می سازد. کمک فوق العاده این دارو در رشد خوب پرندگان جوان ثابت شده است. شما میتوانید از TONIC-I برای قرار دادن پرنده تان در شرایط درجه یک پیش از نمایشگاه و در طی آن نیز استفاده نمایید.
TONIC-I شام 60 نوع ماده منحصر به فرد می باشد که مجموعه آنها یک تونیک متعادل و مکمل غذایی ویژه را به وجود آورده و از این جهات میتوانید کاملا به TONIC-I اعتماد کنید. این ماده همچنین دارای پروتئین های گیاهی و 18 نوع دیگر پروتئین که بدن قناری قادر به تولید آن نیست می باشد. علاوه بر اینها این مکمل دارای کربوهیدرات و اسیدهای چرب ضروری و ویتامینها و املاح معدنی و عنصر کمیاب می باشد.
این ماده قابل حل در آب است. استفاده از آن 2 تا 3 بار در هفته در آب خوری و یا افزودن به غذا ، کمک به پیشگیری از ایجاد بیماری هایی می نماید که در اثر کمبود ماده ای در بدن پرنده به وجود می آیند. در زمانی که قناری مضطرب است بهتر است که روزانه از این دارو استفاده نمایید تا تاثیرات منفی پرریزی و تغییر قفس و شرایط آب و هوایی و نمایشگاه را برطرف نماید. برای جوجه هایی که با دست تغذیه می شوند و یا تازه جدا شده اند میتوان از سرنگ و یا قطره استفاده کرد و آن را پس از مرطوب کردن مستقیما در دهان پرنده چکاند. این مکمل را شما میتوانید همراه با TONIC-S در آب خوری به پرنده دهید.
دارو را در آب خوری بیش از 6 الی 8 ساعت نگهداری نکنید مگر این که ظرف را با محلول DESI-PLUS ضد عفونی کرده باشید که در آن صورت تا 24 ساعت میتوان آن را نگهداری کرد.
مقدار مصرف:
هر 20میلی لیتر معادل 10 گرم می باشد.
100 میلی لیتر آب + 20 میلی لیتر تونیک (آب خوری)
100 گرم غذا یا میوه + 20 میلی لیتر تونیک (غذا یا میوه)


NEKTON-BIO

 

این ماده مقوی سرشار از پروتئین و 10 نوع ویتامین مهم و 6 نوع املاح معدنی مهم و کلسیم می باشد. این ماده متابولیسم بدن را در طول دوران پرریزی کنترول کرده و به رشد و ایجاد پرهای صاف و براق کمک می کند. این ماده معدنی سرشار از پروتئین بوده و همچنین تضمین کننده رشد پرهای قناری می باشد و در هنگام شکل گیری پرها ، کمک می کند تا آنها عاری از عیب باشند.  مقدار مصرف:
1 پیمانه 1 گرمی + 4/1 لیتر آب

 



+ نوشته شده در سه شنبه 2 مرداد 1391برچسب:دارو, مصرف,قناري,پرنده,ساعت 10:9 قبل از ظهر توسط بابك |
مطالب پيشين
» https://t.me/joinchat/HtzQjlIWbSrhZL4nUaihBA
» کانال تلگرامی ما
» گروه تلگرامی ما
» گروه تلگرامی ما
» Click Here!" href="http://mashhadcanary.loxblog.com/post/119/ Click Here!.htm"> Click Here!
» رسمی بلند
» خلاصه اي از تركيب رنگ مناسب براي جفت زدن قناري
» بازار بی قاعده پرندگان
» شپشک قناری (درمان)
» تلف شدن جوجه قناری
» قناری جیبر
» علائمی که ممکن است طوطی شما از حساسیت به آن رنج ببرد :
» نکته هایی درباره ی طوطی ها(ترجمه)
» آموزش سخنگویی مرغ مینا
» کچلی سهره ودرمان
» فصل سرما و خطرات آن براي پرندگان زينتي
» عقاب ایرانی روی شانه شیخ نشینان
» مسابقه پرنده های آوازه خوان + عکس
» اخبار پرندگان. چرا پرندگان اوازه خوان خنگند
» اخبار پرندگان
» درهای باغ پرندگان به روی شهروندان تهرانی گشوده شد.
» پرندگان كمياب وديدني
» مینا بنگال
» عکس سهره و سهره قناری
» صحبتهاي رييس اتحاديه پرنده فروشان
» نگهداري قناري براي مبتديها
» شاه طوطی ( طوطی بزرگ اسکندر )
» اشيانه سازي{اطلاعات علمي پرندگان}
» سهره پيشاني سرخ
» جوجه كشي قناري
» جوجه طوطي
» نگهداري از جوجه پرنده
» گلدين
» كلينيك حيوانات وپرندگان
» انواع فنچ
» عشق در پرندگان – خیانت در پرندگان
» پرنده‌ها هم لهجه دارند
» پرندگان شکاری دست آموز حرفه مفرح اما گم شده
» پرندگان شکاری
» باهوش ترین طوطی دنیا درگذشت
» "عكس پرنده "
» آواز چکاوک...





موضوعات
" > "بيماري پرندگان"
" > "حلقه گذاري"
" > "مطالب سهره"
" > "دارو ودرمان"
" > "درباره قناري"
" > "درباره سهره"
" > "انواع نژاد قناري"
" > "عكس انواع قناري"
" > "پرندهاي خودم"
" > "پرندگان زينتي"
" > "دانلود كليب قناري"
" > "دانلود كليپ سهره"
" > "دانلود كتاب پرنده"
" > "پيدايش قناري"
" > "بازار پرنده مشهد"
" > "عكس سهره قناري"
" > "تولك قناري"
" > "جوجه كشي"
" > "درباره سهره"
" > "رعايت بهداشت"
" > "اطلاعات علمي"
" > "بلبل هزار دستان"
" > "طرقه-جل"
" > " طوطي خاكستري"
" > " شاهطوطي"
" > "مرغ مينا"
" > "عروس هلندي"
" > "طوطي كوتوله"
" > "ساختار پر"
" > "مهاجرت پرندگان"
" > "اندازه چشم واواز"
" > "درباره پرندگان"
" > "بيماريها"
" > "عكس پرنده.. "
" > "اوازقناري سهره"
" > "جوجه طوطي"
" > "پرنده هم لهجه.."
" > "شاه طوطي"
" > "اشيانه سازي"
" > "گلبسر"
" > "جوجه كشي قناري"
" > "جوجه طوطي"
" > "نگهداري جوجه"
" > "انواع فنچ"
" > "كلينيك.."
" > "گلدين فنج"
" > "پرندگان شکاری"
" > "پرندگان"
" > "عكس انواع نژاد"
" > "كليپ پرنده فروشي"
" > "باهوش ترین.."
" > "سرقت 140 قناري"
" > "نگهداري قناري م.."
" > "صحبتهاي رييس .."
" > "مينابنگال ..."
ساختار رنگ برنگ شدن پر در پرندگان
دست آموز كردن پرندگان
اخبار پرندگان
عکس .مینا بنگال
مسابقه پرنده های آوازه خوان + عکس
پرندگان كمياب وديدني
عکس سهره وسهره قناری
پيوندها


فروشگاه اینترنتی عکس اس ام اس رسانه گویاترین چای لاغری تیما کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرندگان زينتي قناري.سهره و آدرس mashhadcanary.LoXBblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کبوتر لنجان
fancy pigeon کبوتر فانتزی
اطلاع رساني وشناخت پرندگان زينتي
پر سرخ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com